Safarova, Nigora (2025) TRANSFOMATIV TAʼLIM TEXNOLOGIYALARINING NAZARIY ASOSLARI VA ULARNING KOMPETENTLIK YONDASHUVI BILAN BOGʻLIQLIGI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (8). pp. 286-293. ISSN 2181-1342
![43.pdf [thumbnail of 43.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
43.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Mazkur maqolada transformativ taʼlim texnologiyalarining nazariy asoslari tahlil qilinadi va ularning kompetentlik yondashuvi bilan qanday bogʻliq ekani ochib beriladi. Transformativ taʼlim oʻquvchining fikrlash paradigmasini oʻzgartirish, refleksiya asosida chuqur oʻrganish, shuningdek, real hayotiy vaziyatlarda mustaqil qaror qabul qilish kabi kompetensiyalarni shakllantirishga xizmat qiladi. Kompetentlik yondashuvi bilan transformativ taʼlim texnologiyalarining uygʻunligi taʼlim sifati va samaradorligini oshirishda muhim vosita hisoblanadi. Tadqiqotda konseptual tahlil, taqqoslash, nazariy modellashtirish usullari qoʻllanilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 21 Aug 2025 17:10 |
Last Modified: | 21 Aug 2025 17:10 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1014 |