Muxammadjonov, Muslimbek (2025) OLIY TA’LIMDA TALABA MARKAZLI YONDASHUVNI JORIY ETISH MEXANIZMLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (8). pp. 294-302. ISSN 2181-1342
![44.pdf [thumbnail of 44.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
44.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada oliy ta'limda talaba markazli yondashuvni joriy etish mehanizimlari tahlil qilingan. Tadqiqot doirasida so‘rovnoma natijalari tahlil qilinib, asosiy nazorat va tajriba guruhlari orasidagi ko‘rsatgichlar aniqlangan. Jumladan, Tajriba guruhida o‘quv jarayoni quyidagi prinsiplarga asoslangan holda tashkil etilgan: o‘quv dasturlari modul asosida qayta ishlab chiqilgan va amaliy topshiriqlar bilan boyitilgan, keys metodi, muammoli vaziyatlar, rolli o‘yinlar va loyihaviy yondashuv asosida darslar tashkil etilgan, baholash vositalari sifatida formatif baholash, o‘z-o‘zini va tengdosh baholash mezonlari kiritilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 21 Aug 2025 17:20 |
Last Modified: | 21 Aug 2025 17:20 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1015 |