Hamidov, Sherali (2025) BOʻLAJAK INFORMATIKA OʻQITUVCHILARINI TAYYORLASHDA ZAMONAVIY TAʼLIM TALABLARI VA YOʻNALISHLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (8). pp. 315-320. ISSN 2181-1342
![47.pdf [thumbnail of 47.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
47.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada boʻlajak informatika oʻqituvchilarini tayyorlash jarayonida zamonaviy taʼlim talablari va yondashuvlarining qoʻllanilishi oʻrganildi. Tadqiqot davomida soʻrovnoma, suhbatlar, dars kuzatuvlari orqali toʻplangan empirik maʼlumotlar tahlil qilindi. Natijalar shuni koʻrsatdiki, talabalar zamonaviy metodlar haqida maʼlumotga ega boʻlsalar-da, ularni mustaqil qoʻllashda muammolarga duch kelishmoqda. Oʻqituvchilarning metodik yondashuvlaridagi farqlar, infratuzilmaning yetarli emasligi hamda raqamli pedagogik koʻnikmalarning pastligi bu muammolarning asosiy sabablari sifatida koʻrsatildi. Maqola informatika taʼlimida innovatsion yondashuvlarni keng joriy etish zarurligini asoslaydi va amaliy mashgʻulotlarni kuchaytirish boʻyicha tavsiyalar beradi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 21 Aug 2025 17:26 |
Last Modified: | 21 Aug 2025 17:26 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1018 |