Sattoriy, Shohruh (2025) RAQAMLI TRANSFORMATSIYA SHAROITIDA TAʼLIM SIFATINI NAZORAT QILISH MEXANIZMLARINI BOSHQARISHNING NAZARIY ASOSLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (8). pp. 321-325. ISSN 2181-1342
![48.pdf [thumbnail of 48.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
48.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada raqamli transformatsiya sharoitida taʼlim sifatini nazorat qilish mexanizmlarining boshqaruv tizimidagi oʻrni, funksional roli va evolyutsiyasi nazariy jihatdan tahlil qilinadi. Muallif taʼlim jarayonini boshqarishda real vaqt monitoringi, raqamli indikatorlar tizimi va learning analytics kabi zamonaviy vositalarning integratsiyalashuv darajasini baholaydi. Ilgʻor xorijiy tajribalar va milliy holatning taqqoslamali tahlili asosida, raqamli sifat nazorati boshqaruv tizimining strategik elementi sifatida asoslanadi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 21 Aug 2025 17:28 |
Last Modified: | 21 Aug 2025 17:28 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1019 |