Turdimuratov, Dilmurad (2025) TALABALAR TAʼLIMINING SAMARADORLIGINI OSHIRISH VA JISMONIY SIFATLARINI RIVOJLANTIRISHDA INNOVATSION YONDASHUVLAR. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (2). pp. 586-592. ISSN 2181-1342
![93.pdf [thumbnail of 93.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
93.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Zamonaviy oliy taʼlim muassasalari bilim va tarbiya maskani sifatida har tomonlama rivojlangan shaxsni shakllantirishga yoʼnaltirilgan boʼlib, uning muhim tarkibiy qismi jismoniy tarbiya hisoblanadi. Uzoq tarixga ega boʼlishiga qaramay, anʼanaviy jismoniy tarbiya metodlari zamonaviy talabalarning ehtiyojlarini qondirishda tobora samarasiz ekanligini namoyon etmoqda. Bugungi talabalar oʼqitish jarayonida innovatsion yondashuvlar, xilma-xillik va amaliy yoʼnalishga ega boʼlishini kutmoqdalar. Ushbu maqolaning maqsadi — oliy taʼlim muassasalarida jismoniy tarbiya fanini oʼqitishning zamonaviy tendensiyalarini tahlil qilish, eng samarali innovatsion yondashuvlar va texnologiyalarni aniqlash hamda ularning qoʼllanilishini talabalarning jismoniy tayyorgarlik sifatini oshirish va sogʼlom turmush tarzi koʼnikmalarini shakllantirish nuqtai nazaridan asoslashdan iborat. Tadqiqot davomida jismoniy tarbiya boʼyicha eng ommabop innovatsion yondashuv va texnologiyalar aniqlandi. Ular orasida shaxsga yoʼnaltirilgan taʼlim texnologiyasi, interaktiv oʼqitish, ijodiy shaxsni shakllantirish texnologiyasi, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, differensial jismoniy tarbiya texnologiyasi hamda sogʼliqni saqlash texnologiyasi taʼlim samaradorligini oshirish va talabalar jismoniy sifatlarini rivojlantirishda muhim rol oʼynaydi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 26 Aug 2025 11:54 |
Last Modified: | 26 Aug 2025 11:54 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1138 |