Mamaziyayev, Oblaberdi (2025) OLIY TAʼLIMNING NEMIS TILI DARSLARIDA GRAMMATIK TARJIMA METODIDAN FOYDALANISH AFZALLIKLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (2). pp. 593-598. ISSN 2181-1342
![94.pdf [thumbnail of 94.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
94.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada oliy taʼlimda nemis tili darslarida grammatik tarjima metodidan foydalanishning afzalliklari oʻrganilgan. Grammatik tarjima metodi talabalar uchun grammatik bilimlarni puxta oʻzlashtirish va tarjima koʻnikmalarini rivojlantirishda samarali usul hisoblanadi. Tadqiqot natijalari shuni koʻrsatdiki, bu metod orqali talabalar murakkab grammatik tuzilmalarni oson oʻzlashtirishi va ularni yozma hamda tarjima faoliyatida qoʻllashi mumkin. Biroq, grammatik tarjima metodining asosiy kamchiligi ogʻzaki muloqot koʻnikmalarini rivojlantirishda yetarli darajada samarali emasligidir. Shu sababli, maqolada ushbu metodni kommunikativ yondashuv bilan integratsiya qilishning ahamiyati ham tahlil qilingan. Olingan natijalar asosida grammatik tarjima metodining samaradorligini oshirish uchun amaliy tavsiyalar ishlab chiqilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 26 Aug 2025 11:57 |
Last Modified: | 26 Aug 2025 11:57 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1139 |