Tursinova, Zoxida (2025) TAʼLIM SIFATINI OSHIRISHDA OʻQITUVCHILARNING PEDAGOGIK MAHORATINI BAHOLASH MEXANIZMLARINING SAMARADORLIGINI OSHIRISHNING OʻZIGA XOS HUSUSIYATLARI. OʻZBEKISTON – 2030: INNOVATSIYA, FAN VA TAʼLIM ISTIQBOLLARI. IV Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari., 1 (4). pp. 182-191. ISSN 978

[thumbnail of 41.-Tursinova-Zoxida.pdf] Text
41.-Tursinova-Zoxida.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Ushbu maqolada oʻqituvchilarning pedagogik mahoratini baholash mexanizmlarini takomillashtirish orqali taʼlim sifatini oshirishga qaratilgan ilmiy-tadqiqot natijalari yoritilgan. Tadqiqot formativ, ishtirokchi va qayta aloqaga asoslangan baholash modeli anʼanaviy yuqoridan pastga yoʻnaltirilgan baholash tizimlariga nisbatan samaraliroq ekanini isbotladi. Toshkent shahri hamda Fargʻona viloyatidan jami 8ta umumiy oʻrta taʼlim maktablarida oʻtkazilgan tajribaviy ishlar natijasida dars rejalashtirish, oʻquv jarayonini tashkil etish, baholash strategiyalari, sinfdagi muloqot va reflektiv amaliyot sohalarida oʻqituvchilar faoliyatida sezilarli ijobiy oʻzgarishlar kuzatildi. Tadqiqot, shuningdek, oʻz-oʻzini baholash, hamkasblar fikri va oʻquvchilar mulohazasiga asoslangan yondashuvlar pedagogik rivojlanishni samarali qoʻllab-quvvatlashini koʻrsatdi. Ushbu maqola natijalari maktablarda faoliyat yurituvchi ingliz tili fani oʻqituvchilari amaliyotchi mutaxassislar, taʼlim muassasasi rahbarlari va taʼlim tizimi mutasaddilari uchun foydali boʻlishi mumkin.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz
Date Deposited: 03 Sep 2025 10:52
Last Modified: 03 Sep 2025 10:52
URI: https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1212

Actions (login required)

View Item
View Item