Babayeva, Shahnoza (2025) BOʻLAJAK INGLIZ TILI OʻQITUVCHILARINING KOMMUNIKATIV KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHNING METODIK MUAMMOLARI VA DOLZARBLIGI. OʻZBEKISTON – 2030: INNOVATSIYA, FAN VA TAʼLIM ISTIQBOLLARI. IV Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari., 1 (4). pp. 192-194. ISSN 978
![42.-Babayeva-Shahnoza.pdf [thumbnail of 42.-Babayeva-Shahnoza.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
42.-Babayeva-Shahnoza.pdf - Published Version
Download (931kB)
Abstract
Ushbu tezis boʻlajak ingliz tili oʻqituvchilarining kommunikativ kompetentligini rivojlantirishning metodik muammolarini tahlil qiladi va uning zamonaviy taʼlimdagi dolzarbligini asoslaydi. Kommunikativ kompetentlikning lingvistik, sotsiolingvistik va pragmatik komponentlari koʻrib chiqilib, anʼanaviy metodik yondashuvlarning cheklovlari va sunʼiy intellekt (SI) texnologiyalarining innovatsion imkoniyatlari tahlil qilinadi. Oʻzbekistonning raqamli taʼlim strategiyasi doirasida SI asosidagi metodik tizimlarning kommunikativ koʻnikmalarni rivojlantirishdagi ahamiyati taʼkidlanadi. Tadqiqotda SI vositalarining shaxsiylashtirilgan va interaktiv taʼlim jarayonlariga taʼsiri xorijiy tajribalar misolida muhokama qilinadi
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 03 Sep 2025 17:01 |
Last Modified: | 03 Sep 2025 17:01 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1213 |