Otepbergenov, Jetkerbay (2025) MODULLI TA’LIM SHAROITIDA TALABALARNI INTELLEKTUAL RIVOJLANTIRISHGA UNDASH MUAMMOSI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (3s). pp. 274-279. ISSN 2181-1342
![39 (3).pdf [thumbnail of 39 (3).pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
39 (3).pdf - Published Version
Download (427kB)
Abstract
Talabalarning motivatsiyasi ularning intellektual va kognitiv rivojlanishining asosiy omili
hisoblanadi. Modulli o‘qitish sharoitida talabalarning motivatsiya darajasi bir qator omillar, jumladan, o‘quv
jarayonining tuzilishi, baholash usullari va talabalarning mustaqillik darajasi bilan belgilanadi. Ushbu maqolada
KMS sharoitida talabalarni rag‘batlantirish muammolari tahlil qilinadi, xalqaro va mahalliy tajribalar ko‘rib
chiqiladi, shuningdek, jahon tendensiyalari va mahalliy xususiyatlarni hisobga olgan holda intellektual rivojlanish
motivatsiyasini oshirish yo‘llari taklif etiladi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 06 Sep 2025 13:21 |
Last Modified: | 06 Sep 2025 13:21 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1254 |