Shukurov, Ikrom (2025) TURIZM SOHASINING RIVOJLANISHIDA TURISTIK FIRMA VA TASHKILOTLAR TOMONIDAN SOTILGAN SAYYOHLIK YOʻLLANMALARINING TAʼSIRINI TAHLIL ETISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (7). pp. 64-69. ISSN 2181-1342
![10 (1).pdf [thumbnail of 10 (1).pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
10 (1).pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu tadqiqot, turizm rivojlanishining istiqbollarida turistik firma va tashkilotlar tomonidan sotilgan sayyohlik yoʻllanmalarining taʼsirini tahlil etishga qaratilgan. Turizm sohasidagi raqobatning oshishi, mijozlar talabining oʻzgarishi va innovatsion xizmatlarning joriy etilishi, sayyohlik yoʻllanmalarining marketing strategiyalarini yanada muhim qilmoqda. Maʼlumotlar toʻplami va statistik tahlillar orqali, turistik firma va tashkilotlar tomonidan taklif etilgan yoʻllanmalar, ularning narxlari, xizmat sifati va brendning tanilishi sayyohlar orasida qanday taʼsir koʻrsatishini oʻrganamiz. Tadqiqotda sayyohlik yoʻllanmalarining mahalliy va xalqaro turizm rivojiga qoʻshgan hissasi, shuningdek, ularning iqtisodiy va ijtimoiy rivojlanishdagi ahamiyati koʻrsatiladi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HB Economic Theory |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 14 Sep 2025 11:28 |
Last Modified: | 14 Sep 2025 11:28 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1295 |