Jurayeva, Balxiya (2025) ROBOTOTEXNIKA DARSLARIDA STEAM – TAʼLIM YONDASHUVINING AHAMIYATI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (7). pp. 264-270. ISSN 2181-1342
![39.pdf [thumbnail of 39.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
39.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada robototexnika darslarida STEAM (Science, Technology, Engineering,Art, Mathematics) taʼlim yondashuvining ahamiyati tahlil qilingan. Maqolada STEAM yondashuvining asosiy tamoyillari, uning robototexnika faniga integratsiyalashuvi va oʻquvchilarning bilim, koʻnikma hamda ijodiy salohiyatini rivojlantirishdagi oʻrni yoritilgan. Shuningdek, ushbu yondashuv orqali dars jarayonlarini samarali tashkil etish va zamonaviy taʼlim talablariga mos metodik yondashuvlar koʻrib chiqilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 19 Sep 2025 11:48 |
Last Modified: | 22 Sep 2025 05:29 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1328 |