Nasritdinova, Madina (2025) ARTPEDAGOGIK YONDASHUV ASOSIDA BO‘LAJAK PEDAGOGLARNING BADIIY-IJODIY KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHGA DOIR TAJRIBA-SINOV ISHLARI NATIJALARI TAHLILI VA SAMARADORLIK DARAJASI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (7). pp. 271-275. ISSN 2181-1342
![40.pdf [thumbnail of 40.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
40.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Mazkur maqolada artpedagogik yondashuv asosida boʻlajak pedagoglarning badiiy-ijodiy kompetentligini shakllantirish va rivojlantirishga doir tajriba-sinov ishlarining mazmuni va natijalari tahlil qilinadi. Muallif tomonidan ishlab chiqilgan “3I” metodikasi va maxsus raqamli platforma doirasida 2023-2025 yillarda amalga oshirilgan amaliy tajriba natijalari keltirilgan. Badiiy idrok, kreativ tafakkur va ijodiy faollik darajalarida sezilarli oʻsish kuzatilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 19 Sep 2025 11:51 |
Last Modified: | 19 Sep 2025 11:51 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1329 |