Nasritdinova, Madina (2025) ARTPEDAGOGIK YONDASHUV ASOSIDA BO‘LAJAK PEDAGOGLARNING BADIIY-IJODIY KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHGA DOIR TAJRIBA-SINOV ISHLARI NATIJALARI TAHLILI VA SAMARADORLIK DARAJASI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (7). pp. 271-275. ISSN 2181-1342

[thumbnail of 40.pdf] Text
40.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Mazkur maqolada artpedagogik yondashuv asosida boʻlajak pedagoglarning badiiy-ijodiy kompetentligini shakllantirish va rivojlantirishga doir tajriba-sinov ishlarining mazmuni va natijalari tahlil qilinadi. Muallif tomonidan ishlab chiqilgan “3I” metodikasi va maxsus raqamli platforma doirasida 2023-2025 yillarda amalga oshirilgan amaliy tajriba natijalari keltirilgan. Badiiy idrok, kreativ tafakkur va ijodiy faollik darajalarida sezilarli oʻsish kuzatilgan.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz
Date Deposited: 19 Sep 2025 11:51
Last Modified: 19 Sep 2025 11:51
URI: https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1329

Actions (login required)

View Item
View Item