Muxammadieva, Mashxura and Amirqulova, Gulxayo (2025) TIBBIY TERMINOLOGIYANI OʻQITISHDA ZAMONAVIY PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (8s). pp. 44-49. ISSN 2181-1342
![6 (3).pdf [thumbnail of 6 (3).pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
6 (3).pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqola tibbiyot darslarida zamonaviy pedagogik texnologiyalarni qoʻllash usullari, ularning taʼlim sifatiga taʼsiri va samaradorligini oʻrganadi. Maqolada anʼanaviy taʼlim metodlari va interaktiv, multimedia, simulyatsion, loyihaviy hamda masofaviy oʻqitish texnologiyalari taqqoslanadi. Shuningdek, klinik koʻnikmalarni shakllantirishda virtual reallik va simulyatorlardan, kasbiy-etika hamda ijodiy fikrlashni rivojlantirishda integratsiyalashgan yondashuvlardan foydalanish amaliyotlari keltiriladi. Tadqiqot natijalari shuni koʻrsatadiki, zamonaviy pedagogik texnologiyalar dars jarayonini individualizatsiyalash, baholash aniqligini oshirish va talabalar motivatsiyasini kuchaytirishda samarali.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 07 Oct 2025 12:32 |
Last Modified: | 07 Oct 2025 12:32 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1382 |