Turaeva, Gulchiroy (2025) RAQAMLI TAʼLIM MUHITIDA BOʻLAJAK MUHANDISLARNING TEXNOLOGIK KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (8s). pp. 108-114. ISSN 2181-1342
![16 (2).pdf [thumbnail of 16 (2).pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
16 (2).pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqola raqamli taʼlim muhitining boʻlajak muhandislar texnologik kompetentligiga taʼsirini oʻrganish va samarali rivojlantirish yoʻllarini aniqlashga qaratilgan. Tadqiqot aralash usullar asosida oʻtkazildi. Miqdoriy tahlil uchun 450 nafar muhandislik yoʻnalishi talabalari bilan soʻrovnoma oʻtkazildi, sifatiy tahlil uchun 24 nafar professor-oʻqituvchi va 36 nafar talaba bilan chuqur intervyu amalga oshirildi. Raqamli kompetentlik darajasini baholash uchun maxsus test-tizim ishlab chiqildi. Tadqiqot natijalariga koʻra, raqamli taʼlim muhitida oʻqiydigan talabalarning texnologik kompetentligi anʼanaviy usulda oʻqiydigan hamkasblariga nisbatan 34% yuqori koʻrsatkichga ega. Eng samarali vositalar interaktiv simulyatorlar (89%), virtual laboratoriyalar (85%) va gamifikatsiya elementlari (78%) boʻldi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 07 Oct 2025 13:01 |
Last Modified: | 07 Oct 2025 13:01 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/1392 |