Rustamova, Sayyora (2025) STRATEGIK BOSHQARUV-RAQOBAT USTUNLIGINING ASOSI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (4s). pp. 72-77. ISSN 2181-1342
![11.pdf [thumbnail of 11.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
11.pdf - Published Version
Download (1MB)
Official URL: https://scienceproblems.uz/index.php/journal/artic...
Abstract
Ushbu maqolada kompaniyalarning raqobat ustunligi, hayotiylik davri davomida qoʻllaydigan strategiyalari haqida fikrlar yuritiladi. Strategik boshqaruvga berilgan adabiyotlar tahlil qilinib, olimlarning va muallif izlanishlari orqali kompaniyalarning oʻxshash va farqli strategiyalari, raqobatdagi ustunliklari haqida izlanishlar keltirilgan. Sodiqlik mezoni va uni xaridorlar orasida saqlab qolish haqida soʻz ketgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HB Economic Theory |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 16 Jun 2025 17:50 |
Last Modified: | 16 Jun 2025 17:51 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/19 |