Iminaxunova, Iroda (2025) DIAGNOSTIK YONDASHUV ASOSIDA XORIJIY TILNI OʻQITISH IMKONIYATLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (1). pp. 375-379. ISSN 2181-1342
![50.pdf [thumbnail of 50.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
50.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Hozirgi kunda mamlakatimizda taʼlim tizimida olib borilayotgan paytda yosh olimlarni taʼlim tizimida islohotlarga, yangiliklarga turtki boʻladigan ilmiy izlanishlar ustida ish olib borishlariga turtki boʻlmoqda. Tibbiyot sohasi mutaxassisining kasbiy malakasini oshirish uchun xorijiy tilni bilish zarur boʻlgan faoliyat sohasi boʻlib kelgan va shunday boʻlib qolmoqda. Tibbiyot yoʻnalishidagi talabalar va bitiruvchilarda madaniyatlararo kasbiy muloqotning zamonaviy sharoitlariga moslashish uchun zarur boʻlgan koʻnikmalar uchun til va nutq koʻnikmalari yetarli darajada shakllanmagan. Xorijiy tilning kommunikativ kompetensiyasiga erishish shartlaridan biri bu maʼlum bir soʻz boyligini oʻzlashtirish vaegallashdir. Tibbiyot taʼlim muassasalarida xorijiy tillarni, xususan ingliz tilini oʻqitish boshlangʻich kurslarda amalga oshiradi, bu talabalar oʻrganishi uchun taklif qilinadigan xorijiy til lugʻatining umumiy tibbiy xususiyatini belgilaydi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 16 Jul 2025 08:24 |
Last Modified: | 16 Jul 2025 08:33 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/319 |