Nafasov, Arslon (2025) TARIX FANINI OʻQITISH PEDAGOGIK TADQIQOTLAR OBYEKTI SIFATIDA. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (1). pp. 443-448. ISSN 2181-1342
![61.pdf [thumbnail of 61.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
61.pdf - Published Version
Download (1MB)
Official URL: https://scienceproblems.uz/index.php/journal/artic...
Abstract
Ushbu maqolada tarix fanini oʻqitish, mazkur yoʻnalishda olib borilgan tadqiqotlar, O‘zbekiston, MDH davlatlari hamda xorijiy davlatlarda tarix fanlariga munosabat, tarixni oʻqitishdagi metodlar, oʻquvchi-talabalarga oʻtmishdagi voqealar, madaniyatlar va sivilizatsiyalar haqidagi bilimlarni berish uchun foydalaniladigan metodologiyalar, bugungi zamonaviy yondashuvlar haqida soʻz yuritilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 16 Jul 2025 09:50 |
Last Modified: | 16 Jul 2025 09:50 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/331 |