Qosimova, Ozoda (2025) PEDAGOG XOTIN-QIZLARNING IJTIMOIY FAOLLIGINI RIVOJLANTIRISHNING IJTIMOIY-PEDAGOGIK TAHLILI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (1). pp. 464-472. ISSN 2181-1342
![64.pdf [thumbnail of 64.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
64.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada pedagog xotin-qizlarning ijtimoiy faolligini rivojlantirishning ijtimoiy-pedagogik tahlili yoritib berilgan. Maqolada pedagog xotin-qizlarning jamiyatdagi roli, taʼlim tizimiga qoʻshgan hissasi, gender tengligi va ijtimoiy sharoitlarning ularning faolligiga taʼsiri oʻrganiladi. Shuningdek, pedagogik yondashuvlar, innovatsion metodlar va jamiyatdagi oʻzgarishlargamoslashish jarayonlari tahlil qilingan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 16 Jul 2025 10:24 |
Last Modified: | 16 Jul 2025 10:24 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/334 |