Pardayev, Erkin (2025) XIZMAT KOʻRSATISH KORXONALARIDA SIFATNI BOSHQARISHNING INNOVATSION USULLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (1s). pp. 74-82. ISSN 2181-1342
![10 (1).pdf [thumbnail of 10 (1).pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
10 (1).pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqola xizmat koʻrsatish korxonalarida sifatni boshqarishning innovatsion usullarini oʻrganishga bagʻishlangan. Xizmat koʻrsatish sohasida sifatni taʼminlash va boshqarish kompaniyalar uchun raqobatbardoshlikni oshirishda muhim ahamiyatga ega. Tadqiqotda sifatni boshqarishning zamonaviy usullari, shu jumladan texnologik innovatsiyalar, xizmatlarni tahlil qilish va mijozlar ehtiyojlariga moslashish kabi yondashuvlar tahlil qilingan. Ushbu maqola, xizmat koʻrsatish sohasida sifatni oshirish uchun innovatsion strategiyalarni joriy etishning ahamiyatini koʻrsatadi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HB Economic Theory |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 17 Jul 2025 12:52 |
Last Modified: | 18 Jul 2025 06:59 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/350 |