Toshtemirova, Saodat (2025) KLASTER TIZIMIDA TARIX FANLARINI OʻQITISHNING PEDAGOGIK SHART-SHAROITLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (1s). pp. 489-494. ISSN 2181-1342
![75.pdf [thumbnail of 75.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
75.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Mazkur maqolada klaster taʼlim tizimi doirasida tarix fanlarini integrativ oʻqitishning pedagogik shart-sharoitlari tahlil qilingan. Tadqiqotda taʼlim jarayonining fanlararo integratsiya, innovatsion texnologiyalar va kasbiy yoʻnaltirilgan taʼlim vositasida takomillashtirish mexanizmlari yoritilgan. Shuningdek, klaster tizimining taʼlim sifatini oshirishdagi roli va uning xalqaro standartlarga moslashtirilishi masalalari muhokama qilingan. Tarixiy bilimlarni vizual va amaliy yondashuvlar orqali uzatish, taʼlim jarayonida sanoat integratsiyasi va axborot texnologiyalaridan samarali foydalanish yoʻnalishlari tavsiya etilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 20 Jul 2025 11:56 |
Last Modified: | 20 Jul 2025 11:56 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/424 |