Soipova, Mavjuda (2025) FAZL IBN AHMAD TAʼLIMOTIDA NUR VA HARAKAT MASALASI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (3). pp. 256-260. ISSN 2181-1342
![31.pdf [thumbnail of 31.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
31.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Mazkur maqolada Fazl ibn Ahmadning ilmiy ijodi va hayoti falsafiy tahlili haqida maʼlumotlar berilgan. Iddatul uqul va umdatul maʼqul (Aqllarning vaʼda berishi va aqllarga maʼqul narsalarning asosi) asarida nur va harakat falsafasi haqida fikrlar keltirilgan. Yangi Oʻzbekistonni barpo etishda Rumiy taʼlimoti, ayniqsa, Fazl ibn Ahmad gʻoyalari bilan bugungi murakkab zamonda yoshlarni ruhiy barkamol insonlar etib tarbiyalash, maʼnaviy jihatdan yuksaltirish muhim vazifa boʻlib qolmoqda. Bugungi kunda Fazl ibn Ahmadning Iddatul uqul va umdatul maʼqul (Aqllarning vaʼda berishi va aqllarga maʼqul narsalarning asosi) risolasidan samarali foydalanish ijtimoiy taraqqiyotda, jamiyat farovonligida va inson ehtiyojlarini qondirilishida ustuvorligi yoritilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 21 Jul 2025 08:54 |
Last Modified: | 21 Jul 2025 08:54 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/459 |