Axmadjanov, Doniyor (2025) BOʻLAJAK TARIX OʻQITUVCHISINING AXLOQIY YETAKCHILIGI VA KASBIY FAZILATLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (3). pp. 493-500. ISSN 2181-1342
![74.pdf [thumbnail of 74.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
74.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada boʻlajak tarix oʻqituvchisining maʼnaviy-axloqiy qiyofasini shakllantirish jarayonitahlil qilinadi. Oʻqituvchining axloqiy yetakchilik qobiliyati, shaxsiy namuna boʻlishi va tarixiy tafakkur hamda vatanparvarlikni shakllantirishdagi roli pedagogik jarayonda muhim ahamiyat kasb etadi. Tadqiqot natijalari shuni koʻrsatdiki, kasbiy etika va pedagogik axloqni shakllantirish, axloqiy yetakchilik va kommunikativ kompetensiyalarni rivojlantirish hamda taʼlim jarayonida milliy va umuminsoniy qadriyatlarni uygʻunlashtirish oʻqituvchining maʼnaviy qiyofasini mustahkamlashda muhim omillardir.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 23 Jul 2025 09:33 |
Last Modified: | 23 Jul 2025 09:33 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/501 |