Ergashova, Munisa (2025) MUSTAQIL TAʼLIMNI OʻYINLAR ORQALI TASHKIL ETISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (3). pp. 539-543. ISSN 2181-1342

[thumbnail of 81.pdf] Text
81.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Mazkur maqola, mustaqil taʼlimni oʻyinlar orqali tashkil etishning metodologik asoslari va uning taʼlim jarayonidagi ahamiyati tahlil qilinadi. Oʻyinlar yordamida mustaqil oʻrganishni rivojlantirish, talabalarning motivatsiyasini oshirish va oʻrganishga boʻlgan qiziqishni kuchaytirish imkoniyatlarini koʻrsatadi. Maqolada oʻyinlarning taʼlimdagi afzalliklari, jumladan kreativ fikrlashni ragʻbatlantirish, muammolarni hal qilish koʻnikmalarini rivojlantirish va oʻquvchilarni samarali vaqt boshqarish va oʻz-oʻzini nazorat qilishga oʻrgatish kabilar yoritiladi. Shuningdek, mustaqil taʼlimni oʻyinlar orqali tashkil etishning turli metodologik yondashuvlari, masalan, gamifikatsiya, simulyatsiya oʻyinlari, onlayn taʼlim platformalari va vaqtni boshqarish oʻyinlari kabi amaliy usullar tahlil etiladi.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz
Date Deposited: 23 Jul 2025 10:14
Last Modified: 23 Jul 2025 10:14
URI: https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/507

Actions (login required)

View Item
View Item