Samatova, Shohsanam (2025) BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARDA KOGNITIV YONDASHUV ASOSIDA TIZIMLI FIKRLASHNI SHAKLLANTIRISH TAMOYILLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (3). pp. 573-577. ISSN 2181-1342
![86.pdf [thumbnail of 86.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
86.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Mazkur maqolada boʻlajak oʻqituvchilarda tizimli fikrlash koʻnikmalarini shakllantirish tamoyillari kognitiv yondashuv asosida tahlil qilinadi. Tizimli fikrlash koʻnikmalarining tarkibiy qismlari fan taʼlimi va barqaror rivojlanish taʼlimi nuqtai nazaridan oʻrganilib, ularning oʻqitish jarayonidagi ahamiyati yoritilgan. Tadqiqot davomida tizimli fikrlashning 12 ta asosiy koʻnikmasi aniqlanib, ularning boʻlajak pedagoglar tomonidan egallanishi zarurligi asoslab berilgan. Ushbu tamoyillar pedagogik jarayonda tizimli va integrativ yondashuvni rivojlantirishga xizmat qiladi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 23 Jul 2025 10:31 |
Last Modified: | 23 Jul 2025 10:31 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/512 |