Rustamov, Ramz (2025) ZAMONAVIY IQTISODIY TARGʻIBOT VA UNING OʻZIGA XOS XUSUSIYATLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (4). pp. 197-204. ISSN 2181-1342

[thumbnail of 30.pdf] Text
30.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Targʻibot sistemasi tarixiy davrlarda hukm surgan ijtimoiy-iqtisodiy, siyosiy va madaniy taraqqiyot paradigmalariga mutanosib ravishda oʻzgarib va takomil topib borarkan, yigirmanchi asrning soʻnggi choragidan boshlab, oʻta murakkab xarakter kasb qila boshladi. Zamonaviy jamiyatda turli maqsadlarga xizmat qiladigan, turli natijalarga erishishga yoʻnaltirilgan bir necha targʻibot sistemalari mavjud boʻlib, ularni maqsadiga qarab iqtisodiy, ijtimoiy, siyosiy-mafkuraviy, maʼnaviy targʻibot sistemalariga tasniflash mumkin. Maqolada mazkur zamonaviy targʻibot sistemalarining mazmuni va maqsadi, ijtimoiy vazifalari va namoyon boʻlish shakllari bayon etiladi.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
Depositing User: Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz
Date Deposited: 25 Jul 2025 09:47
Last Modified: 25 Jul 2025 09:47
URI: https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/554

Actions (login required)

View Item
View Item