Fayzullayeva, Gulchexra and Kurbonova, Gulmira (2025) BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARDA KOLLABORATIV OʻQUV MUHITINI LOYIHALASH KOʻNIKMALARINI RIVOJLANTIRISH: INNOVATSION YONDASHUVLAR VA ISTIQBOLLAR. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (4). pp. 476-481. ISSN 2181-1342

[thumbnail of 71.pdf] Text
71.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Ushbu maqolada boʻlajak oʻqituvchilarning taʼlim texnologiyalaridagi jadal oʻzgarishlar sharoitida kollaborativ oʻquv muhitini loyihalash koʻnikmalarini shakllantirish muammosi koʻrib chiqiladi. Tadqiqot zamonaviy raqamli vositalar va pedagogik usullarning sinfda samarali oʻzaro taʼsir oʻtkazish va birgalikda ishlashga yordam beradigan kompetensiyalarni rivojlantirishga taʼsirini aniqlashga qaratilgan. Nazariy shartlar, mavjud empirik maʼlumotlar va bir qator pedagogik universitetlarda oʻtkazilgan tajriba natijalari tahlil qilinadi. Topilmalar shuni koʻrsatadiki, taʼlim jarayoniga innovatsion yondashuvlarning integratsiyasi nafaqat oʻqitish sifatini yaxshilashga, balki talabalarning oʻquv jarayonida faol ishtirok etish motivatsiyasini oshirishga yordam beradi. Maqolada ushbu koʻnikmalarni rivojlantirishning kelajakdagi pedagogik amaliyot uchun ahamiyati taʼkidlangan va raqamlashtirish va kollaborativ oʻqitish sohasidagi keyingi tadqiqotlar yoʻnalishlari aniqlangan.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz
Date Deposited: 29 Jul 2025 09:06
Last Modified: 29 Jul 2025 09:06
URI: https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/595

Actions (login required)

View Item
View Item