Xudaykulova, Shaxlo (2025) AXLOQIY RIVOJLANISH VA NEYROPEDAGOGIK USULLARNING OʻZARO TAʼSIRI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (4s). pp. 274-278. ISSN 2181-1342
![42.pdf [thumbnail of 42.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
42.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada boʻlajak oʻqituvchilarning axloqiy rivojlanish va neyropedagogik usullarning o‘zaro
munosabati koʻrib chiqiladi. Tadqiqot neyropedagogik usullar orqali yoshlarda axloqiy tushunchalarni
rivojlantirishga taʼsirini aniqlashga qaratilgan. Kognitiv rivojlanishning axloqiy qaror qabul qilish jarayonidagi
ahamiyati tahlil qilinadi. Topilmalar shuni koʻrsatadiki, taʼlim jarayoniga innovatsion yondashuvlarning
integratsiyasi nafaqat oʻqitish sifatini yaxshilashga, balki talabalarning oʻquv jarayonida faol ishtirok etish
motivatsiyasini oshirishga yordam beradi. Maqolada amaliyotda qo‘llaniladigan neyropedagogik usullar
aniqlangan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 21 Jun 2025 19:06 |
Last Modified: | 21 Jun 2025 19:06 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/62 |