Soipova, Mavjuda (2025) FAZL IBN AHMAD TA’LIMOTIDA BILISH MASALASI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (5). pp. 190-194. ISSN 2181-1342
![28.pdf [thumbnail of 28.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
28.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Mazkur maqolada Fazl ibn Ahmadning bilish masalasining falsafiy tahlili haqida maʼlumotlar berilgan. Uning asaridagi nafs, poklik, ruh va bilish haqida fikrlar keltirilgan. Yangi Oʻzbekistonni barpo etishda Rumiy taʼlimoti, ayniqsa, Fazl ibn Ahmad gʻoyalari bilan bugungi murakkab zamonda yoshlarni ruhiy barkamol insonlar etib tarbiyalash, maʼnaviy jihatdan yuksaltirish muhim vazifa boʻlib qolayotganligi asoslab berilgan. Shuningdek, maqolada hozirgi kunda Fazl ibn Ahmadning ilmiy merosidan samarali foydalanish ijtimoiy taraqqiyotda, jamiyat farovonligida va inson ehtiyojlarini qondirilishida muhim ahamiyat kasb etishi yoritilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 30 Jul 2025 06:23 |
Last Modified: | 30 Jul 2025 06:23 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/626 |