Xamidova, Zaynura (2025) STEAM TAʼLIM TEXNOLOGIYASINING TAʼLIM JARAYONIDA QOʻLLANILISHI VA RIVOJLANISHIDA PEDAGOGIK MUAMMOLAR. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (5). pp. 504-508. ISSN 2181-1342
![81.pdf [thumbnail of 81.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
81.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Mazkur maqolada zamonaviy taʼlim tizimida pedagogik texnologiyalarning, xususan, STEAM (fan, texnologiya, muhandislik, sanʼat va matematika) taʼlimining oʻrni va ahamiyati tahlil qilinadi. Pedagogik amaliyotga zamonaviy texnologiyalarni samarali integratsiya qilish orqali oʻqituvchilar oʻquvchilarning dars jarayonidagi ishtirokini faollashtirish, ijodiy va tanqidiy fikrlashini rivojlantirish hamda chuqur oʻzlashtirishga erishishlari mumkin. Maqolada, shuningdek, STEAM texnologiyasining oʻquvchilarning bilim olish jarayoniga taʼsiri, innovatsion pedagogik yondashuvlar va integratsiyalashgan taʼlim metodikalarining samaradorligi yoritilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 31 Jul 2025 15:18 |
Last Modified: | 31 Jul 2025 15:18 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/678 |