Avazova, Munisa (2025) TAʼLIM DIZAYNIDA OʻQUVCHILARNING MOTIVATSIYASINI OSHIRISH: GAMIFIKATSIYA VA INTERAKTIV METODLARNING TAʼSIRI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (5). pp. 515-517. ISSN 2181-1342
![83.pdf [thumbnail of 83.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
83.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Taʼlim jarayoni oʻquvchilarning motivatsiyasi va faolligi bilan bevosita bogʻliq. Oʻquvchilarning oʻqish jarayonidan qoniqishi, ularning bilim olishga boʻlgan ishtiyoqi va muvaffaqiyatga erishishlari koʻplab omillarga bogʻliq. Bugungi kunda taʼlim tizimida gamifikatsiya va interaktiv metodlar keng qoʻllanilmoqda. Ushbu yondashuvlar oʻquvchilarning motivatsiyasini oshirish, ularni oʻqish jarayonida faol ishtirok etishga undash va taʼlim jarayonini yanada samarali qilish maqsadida ishlab chiqilgan. Ushbu maqolada taʼlim dizaynida oʻquvchilarning motivatsiyasini oshirish hamda gamifikatsiya va interaktiv metodlarning taʼsiri haqida maʼlumotlar berilgan.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 31 Jul 2025 15:29 |
Last Modified: | 31 Jul 2025 15:29 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/680 |