Urinova, Dilbar (2025) MAKTABGACHA TAʼLIM TASHKILOTLARIDA TAʼLIM FAOLIYATINI MODERNIZATSIYA QILISHDA TARBIYACHILARNING OTA-ONALAR BILAN ISHLASHINI TAKOMILLASHTIRISH MEXANIZMLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (5). pp. 522-526. ISSN 2181-1342
![85.pdf [thumbnail of 85.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
85.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqola ota-onalar hamjamiyatiga, ularning taʼlimga jalb qilinishiga qaratilgan zamonaviy pedagogik texnologiyalari orqali maktabgacha taʼlim jarayoni tahlil qilindi. Ota-onalar bilan bogʻcha oʻrtasidagi oʻzaro munosabatlar bu-maktabgacha yoshdagi bolalarning har tomonlama rivojlanishi uchun zarur shartidir. Chunki eng yaxshi natija tarbiyachilar va ota-onalar birgalikda harakat qiladigan joyda erishiladi. Shuningdek, oʻquv jarayonini qoʻllab-quvvatlash orqali tarbiyachining tarbiyalanuvchilarning ota-onalari bilan ishlash sifatini oshirish va bolalar bogʻchasi faoliyatini ommalashtirishdir.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 31 Jul 2025 15:35 |
Last Modified: | 31 Jul 2025 15:35 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/682 |