Turdaliyeva, Qizlarxon (2025) BOSHLANGʻICH SINFLARDA INGLIZ TILI OʻQITISHNING FUNKSIONAL YONDASHUV METODLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (5). pp. 527-532. ISSN 2181-1342
![86.pdf [thumbnail of 86.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
86.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Mazkur maqolada boshlangʻich sinflarda ingliz tilini oʻqitishda funksional yondashuvning ahamiyati har tomonlama tahlil qilinadi. Funksional savodxonlikni rivojlantirishning pedagogik asoslari, didaktik prinsiplar hamda amaliy qoʻllash usullari chuqur oʻrganiladi. Taʼlim jarayonida badiiy asarlardan foydalanish, interfaol texnologiyalar va kommunikativ metodlarning oʻrni ilmiy jihatdan asoslanadi. Boshlangʻich sinf oʻquvchilarining yosh xususiyatlarini hisobga olgan holda, ularning ingliz tilida muloqot qila olish koʻnikmalarini shakllantirishning samarali usullari tavsiya etiladi. Shuningdek, zamonaviy taʼlim tizimida oʻquvchilarning funksional savodxonligini shakllantirish boʻyicha aniq metodik tavsiyalar berilib, innovatsion texnologiyalar bilan integratsiyalashgan holda taʼlim samaradorligini oshirish yoʻllari taklif etiladi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 31 Jul 2025 15:38 |
Last Modified: | 31 Jul 2025 15:38 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/683 |