Djurayeva, Nargis (2025) BOSHLANGʻICH TAʼLIM PEDAGOGIKASIDA OʻQUVCHILARDA NAFOSAT TARBIYASINING OʻRNI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (5). pp. 548-552. ISSN 2181-1342
![90.pdf [thumbnail of 90.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
90.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada boshlangʻich taʼlim bosqichida oʻquvchilarda nafosat tarbiyasini shakllantirishning mazmun-mohiyati, uning dolzarbligi tahlil qilingan. Nafosat tarbiyasi-bu bolalarda estetik did, axloqiy qadriyatlar, muomala madaniyati va oʻzini tutish qobiliyatlarini rivojlantirish jarayonidir. Maqola boshlangʻich taʼlimda nafosat tarbiyasining ahamiyatini, uning bolalarning shaxsiyatini shakllantirishdagi rolini va taʼlim jarayonidagi oʻrni haqida ilmiy tahlilini oʻz ichiga oladi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 31 Jul 2025 15:51 |
Last Modified: | 31 Jul 2025 15:51 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/687 |