Melibaeva, Gulxon (2025) BENCHMARKING KICHIK INNOVATSION BIZNESNING RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRISHDA SAMARALI VOSITASI SIFATIDA. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (5s). pp. 55-65. ISSN 2181-1342

[thumbnail of 9 (1).pdf] Text
9 (1).pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Ushbu maqola benchmarkingning kichik innovatsion biznes (SME) subyektlari raqobatbardoshligini oshirishdagi samaradorligini tahlil qiladi. SMElar Oʻzbekiston iqtisodiyotining muhim qismi boʻlib, ish oʻrinlari va innovatsiyalar yaratadi, biroq resurs cheklovlari va kuchli raqobatga duch keladi. Oʻzbekistondagi 20 ta SMEs bilan oʻtkazilgan ekspert intervyulari asosida amalga oshirilgan. Natijalar shuni koʻrsatadiki, benchmarking innovatsion jarayonlarni tezlashtiradi, operatsion samaradorlikni oshiradi, marketing strategiyalarini takomillashtiradi va moliyaviy barqarorlikni mustahkamlaydi. Muhokamada bu topilmalarning nazariy va amaliy ahamiyati, Oʻzbekistonning oʻziga xos xususiyatlari hamda kelajakdagi tadqiqotlar yoʻnalishlari koʻrsatilgan. Xulosa qilib aytganda, benchmarking SMElar uchun barqaror rivojlanish va iqtisodiy oʻsishni taʼminlashda muhim vositadir.

Item Type: Article
Subjects: H Social Sciences > HB Economic Theory
Depositing User: Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz
Date Deposited: 01 Aug 2025 12:24
Last Modified: 01 Aug 2025 12:24
URI: https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/699

Actions (login required)

View Item
View Item