Islamova, Moxichexra (2025) TALABLARNI TANQIDIY FIKRLASHGA UNDOVCHI OʻQITUVCHI STRATEGIYALARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (5s). pp. 296-301. ISSN 2181-1342

[thumbnail of 49 (2).pdf] Text
49 (2).pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Ushbu maqolada tanqidiy fikrlashning shaxsiy, ijtimoiy va pedagogik ahamiyati chuqur tahlil qilingan. Hamda, tanqidiy fikrlashni mustahkam bilim olish, toʻgʻri qaror qabul qilish, manipulyatsiyalardan himoyalanish va shaxsiy mustaqillikni taʼminlovchi muhim kompetensiya sifatida ochib berilgan. Pedagogik strategiyalarning taʼlim jarayonidagi oʻrni va taʼlim jarayonida boshqarishga xizmat usullari misollar bilan yoritilgan. Talabalarni mustaqil fikr yuritishga undovchi strategiyalar oʻqituvchining yordam koʻrsatishdagi aniq prinsipi ekanligi taʼkidlangan. Maqola tanqidiy tafakkurni rivojlantirishda pedagogik strategiyalarning zarurati va mazmunini asoslashga xizmat qiladi.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Depositing User: Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz
Date Deposited: 04 Aug 2025 19:13
Last Modified: 04 Aug 2025 19:13
URI: https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/740

Actions (login required)

View Item
View Item