Islamova, Moxichexra (2025) TALABLARNI TANQIDIY FIKRLASHGA UNDOVCHI OʻQITUVCHI STRATEGIYALARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (5s). pp. 296-301. ISSN 2181-1342
![49 (2).pdf [thumbnail of 49 (2).pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
49 (2).pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada tanqidiy fikrlashning shaxsiy, ijtimoiy va pedagogik ahamiyati chuqur tahlil qilingan. Hamda, tanqidiy fikrlashni mustahkam bilim olish, toʻgʻri qaror qabul qilish, manipulyatsiyalardan himoyalanish va shaxsiy mustaqillikni taʼminlovchi muhim kompetensiya sifatida ochib berilgan. Pedagogik strategiyalarning taʼlim jarayonidagi oʻrni va taʼlim jarayonida boshqarishga xizmat usullari misollar bilan yoritilgan. Talabalarni mustaqil fikr yuritishga undovchi strategiyalar oʻqituvchining yordam koʻrsatishdagi aniq prinsipi ekanligi taʼkidlangan. Maqola tanqidiy tafakkurni rivojlantirishda pedagogik strategiyalarning zarurati va mazmunini asoslashga xizmat qiladi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 04 Aug 2025 19:13 |
Last Modified: | 04 Aug 2025 19:13 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/740 |