Rasulov, Erkin (2025) KOGNITIV HAMDA METAKOGNITIV FAOLIYATLAR O‘RTASIDAGI BOG‘LIQLIK VA ULARNI RIVOJLANTIRISH USULLARI. OʻZBEKISTON – 2030: INNOVATSIYA, FAN VA TAʼLIM ISTIQBOLLARI. III Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari, 1 (3). pp. 41-45. ISSN 978-9910-09-222-0
![9.-Rasulov-Erkin.pdf [thumbnail of 9.-Rasulov-Erkin.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
9.-Rasulov-Erkin.pdf - Published Version
Download (485kB)
Abstract
Ushbu maqolada kognitiv va metakognitiv faoliyatlar o‘rtasidagi o‘zaro bog‘liqlik ilmiy-nazariy jihatdan tahlil qilinadi. Kognitiv bilimlar va metakognitiv nazoratning talabalarning tafakkur jarayoni, o‘quv faoliyati va muammoli vaziyatlarga yondashuvidagi roli yoritiladi. Shuningdek, ushbu faoliyat turlarini rivojlantirishga xizmat qiluvchi samarali didaktik usullar, pedagogik yondashuvlar va innovatsion texnologiyalar asosida ishlab chiqilgan strategiyalar ko‘rib chiqiladi. Maqola ta’lim jarayonida talabalar bilim olish jarayonini o‘zini baholash va faol fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish bo‘yicha taklif va tavsiyalar beradi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 19 Aug 2025 23:36 |
Last Modified: | 19 Aug 2025 23:36 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/973 |