Azgarov, Abdumutalib (2025) INTERNET-MARKETINGNING UMUMIY OVQATLANISH KORXONALARIDA QOʼLLANILISHI HOLATI TAHLILI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (8). pp. 49-56. ISSN 2181-1342
![7.pdf [thumbnail of 7.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
7.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Raqamli davrda onlayn sharhlar va reytinglar isteʼmolchilarning qarorlariga taʼsir qiluvchi muhim tarkibiy qismga aylandi, ayniqsa umumiy ovqatlanish korxonalari sohasida. Ushbu maqola isteʼmolchilar ishonchini kuchaytiruvchi asosiy omillarni tahlil qilish orqali onlayn fikr-mulohazalar umumiy ovqatlanish korxonalarining obroʻsi va iqtisodiy samaradorlikka taʼsirini oʻrganadi. Tadqiqotda ishonchni mustahkamlash va mijozlarni jalb qilishning muhim elementlari sifatida sharhning haqiqiyligi, sharhlovchining ishonchliligi va platforma ishonchliligi muhimligi taʼkidlanadi. Ushbu omillarni tushunish umumiy ovqatlanish korxonalari egalari va xodimlariga onlayn muhitda mavjudlikni optimallashtirishga va mijozlar bilan uzoq muddatli munosabatlarni rivojlantirishga yordam beradi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HB Economic Theory |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 20 Aug 2025 11:21 |
Last Modified: | 20 Aug 2025 11:21 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/977 |