Qoʻchqarov, Oybek (2025) INDUSTRIYA 4.0 DAVRIDA TAʼLIM VA KASB-HUNAR INTEGRATSIYASI: IJTIMOIY-FALSAFIY YONDASHUV. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5 (8). pp. 124-128. ISSN 2181-1342
![19.pdf [thumbnail of 19.pdf]](https://ilmiykutubxona.uz/style/images/fileicons/text.png)
19.pdf - Published Version
Download (1MB)
Abstract
Ushbu maqolada sanoatning toʻrtinchi inqilobi – Industriya 4.0 sharoitida taʼlim va kasb-hunar tizimining oʻzaro integratsiyasi ijtimoiy va falsafiy nuqtai nazardan tahlil etiladi. Raqamli texnologiyalar, avtomatlashtirish va mehnat bozorining oʻzgaruvchan talablariga mos holda, kasbiy taʼlimning mazmuni va metodologiyasini qayta koʻrib chiqish zarurati asoslab beriladi. Dual taʼlim, inson resurslarini rivojlantirish, va zamonaviy jamiyatda shaxsning mehnatga nisbatan masʼuliyatli yondashuvi asosiy mavzular sifatida koʻrib chiqiladi.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) |
Depositing User: | Unnamed user with email info@ilmiykutubxona.uz |
Date Deposited: | 21 Aug 2025 10:22 |
Last Modified: | 21 Aug 2025 10:22 |
URI: | https://ilmiykutubxona.uz/id/eprint/990 |